ΕΝΩΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ 

15 

Για τη διευκόλυνση της μελέτης αλλά και της παρουσίασης 
αποφασίστηκε τα συμπεράσματα να ταξινομηθούν κατά οικονομικό 
κλάδο και κατά θεματική ενότητα. 

Η παρουσίαση και η ταξινόμηση γίνεται ποιοτικά αλλά και ποσοτικά με 
την βοήθεια της προηγούμενης κλίμακας 

Καθώς σε ορισμένους κλάδους συμμετείχε μόνο μια επιχείρηση, για 
λόγους τάξης και ίσης αντιμετώπισης όσον αφορά την μη αποκάλυψη 
επιμέρους στοιχείων για κάθε εταιρεία στο πιλοτικό στάδιο, προέκυψε 
η ανάγκη δημιουργίας ενός υπερ-κλάδου(εφεξής «λοιποί κλάδοι») στον 
οποίο συμμετείχαν οι κλάδοι:  Τηλεπικοινωνιών, Χρηματοοικονομικός, 
Κατασκευαστικός, και  Προσωπικών και Οικιακών Αγαθών. 

Η συνολική επίδοση ανεξάρτητα από τις θεματικές ενότητες ήταν για 
όλους τους κλάδους μετρίως ικανοποιητική, ενώ καλύτερα τα πήγαν οι 
λοιποί κλάδοι με επίδοση την αναμενόμενη-τυπική 

. 

 

Η επίδοση που προέκυψε κατά θεματική ενότητα συνολικά ανεξάρτητα 
από τον κλάδο, ήταν για όλες τις ενότητες αναμενόμενη-τυπική, ενώ για 
την Εταιρική Διακυβέρνηση η επίδοση ήταν μετρίως ικανοποιητική